12. 9. 2014.

SEO i ja





















Podelih danas onaj moj stari post o meni i ISO standardima, sa kojima se i ovih dana do krvi, rvem, ne bi li im doakala i nekako ih na moj razum prevela? Ja šumom, oni drumom!

Situacija sa time je, iz dana u dan, sve gora i gora! Bolje da vam niti pričam, nit' o tome govorim.

Nemam ja jezik Domanovića ili Nušića. Ili Sterije Popovića. Svaki od njih bi, od moga radnog dana mogao jedan satirični komad načiniti! Dramu, komediju, parodiju...
Kako god je zvali?! Ali bi se narednih pedeset ili sto godina, isto toliko puta izvodila i premijere imala,  koliko i "Sumnjivo lice" ili "Gospodja ministarka", od svog nastanka do danas.


Ako bi bilo gledalaca koji bi to razumeli? Jer dolaze vremena kada će malo koga pozorište interesovati.

Naime... Ima u mom preduzeću par likova koji me na neke iz gore pomenutih komada, podsećaju! Slušam ih kako o trivijalnim i potpuno, za naše poslovanje nebitnim, stvarčicama govore i propovedi drže. To su Jevandjelja po više osnova: O poštovanju radnog vremena, tanjim ili užim bretelama na haljini, ko je pušio na prvom spratu, ko nije pisao ćirilicu u dopisima i mejlovima, o procesu podnošenja zahteva za godišnji odmor... Sve tako nešto, umobolno.

U svim tim govorima se na ISO neprekidno pozivaju! A tekstove da čujete?! Ne bi svojim rodjenim ušima verovali?!
Slušam i mislim da li sam kao Alisa propala kroz rupu i upala na onu suludu čajanku?!

"Pa svi ste vi iste lektire, kao ja čitali?! Zar ste zaboravili da su nas učili da takve fraze ismevamo, da su pravi autoriteti samo rad i znanje, a ne titule i striktno pridržavanje protokola?!"
*Glavni likovi su mojih godina ili stariji od mene.



Kada budem jednog dana,  mnogo navežbaniji i bolji pisac nego što sam sada, možda i probam to da vam ispričam. Ili napišem neku jednočinku! Jer moram još mnogo postova podeliti i mnogo 'leba pojesti, da naučim dobar satirični jezik da govorim.

Nego, sada mi ovaj SEO seo za vrat! Nije mi ISO dosta, nego još od one "guščije džigerice", ja o toj optimizaciji mene spram weba, razmišljam! Stalno to mene kopa i muči...

I danas, sasvim slučajno, uz pomoć jednog mog čitaoca, koga ovom prilikom pozdravljam, otkrijem nešto zanimljivo:

Kada u google pretraživač ukucam kombinaciju od tri, četiri reči iz tema o kojima ja pišem, link ka mom blogu često bude na prvoj strani! Mislim da je to sasvim dovoljno kao moj skromni doprinos tom procesu koji je, vidim, ceo web svet digao na noge!

Što se mene tiče, petak je veče, ne pada kiša (bar ne još)... Živela optimizacija!



photo credit: http://www.forbes.com/

Нема коментара:

Постави коментар