14. 10. 2015.

Čitulja za Hogara



15.07.2015. godine

Kakva su, bre ovo, crna vremena došla?!

„Zašto tražiti alternative klasičnom bezglutenskom, /valjda/, brašnu?“, pitanje je iz jednog posta. Pročitam i momentalno padam u nesvest! Dođe mi odmah da ostavim komentar:

„A koji smo kurac, da izvinite, tražili alternative običnom brašnu, onom sa glutenima?! Šta je njemu, pa, falilo?“, al’ se iz pristojnosti suzdržavam. Mogu nekada neku i da prećutim...

Da me vidi moja majka, ne bi očima svojim verovala: Ja, njena lajavuša i jezičara, prostakuša i princeza, vazda advokat, tužilac, branilac i sudija, naučih da ćutim.
Sirota moja majka... Toliko se sa mnom mučila, pokušavajući da me načini ženom od mere i ukusa, diplomatije i pristojnih osmeha:

„Dete, nemoj glavom kroz zid! Nekada moraš prećutati! Uzmi gut’ vode, stavi ga pod jezik, i drži ga tamo jedno, bar, deset minuta, dok te volja za dokazivanjem istine ne prođe.“

Nikada je nisam slušala. Samo sam terala po svome, smatrajući da mi sadistički 'govor istine' obezbeđuje jedini siguran put u Raj, u kome planiram da završim ono što sam započela u ovom, sadašnjem, životu – A to je da i tamo napravim neko sranje ili skandal, što će razbiti monotoniju koja vlada mimo razuzdanog Pakla!

*Ne vidim zašto se lepo, gore na nebu, ne bi kulturno i pristojno razdvojili? Dosta smo bili pomešani u ovom, jebenom, čistilištu od života! Daj da jednom, bar na Božijoj kapiji, odvojimo žito od kukolja, hrabre od kukavica, pičkice od ljudina, kurve od poštenja i lažove od istina! Dobri u Raj, loši u kotao, da se više očima ne gledamo!*


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Šta je bilo posle...


Kada sam, pre par dana napisala gornje redove, nisam ni pomislila da će moje nevolje sa glutenom završiti kao čitulja mom virtuelnom prijatelju sa Fejsa, Hogaru s Medaka.

O njegovom liku i delu vam ništa ne umem reći. Ako budete pažljivo pratili linkove, otkrićete mnoge njegove sjajne, duhovite, mudre i cinične, namerno nebirane reči, kojima je voleo da se kurči i dokazuje svoju različitost! A imao je i rašta!

Znam da je voleo dobro da klopa, jer je uvek lajkovao sve moje pekmeze i slatka; Delio fotke gologuzih lepotica sa međunožjima od mačijih glava i čekajući da ’legne pemzija’ reklamirao filmove sa Tv-Aladina...

Al’ u jedno sam potpuno sigurna – Hogar je već stigao u Raj!

Eno ga, zapalio cigaru, mezi, sedi i posmatra, praveći detaljan plan rada - Kratke beleške, u haiku stilu. Vidi da je polu-prazno /“Tesna su rajska vrata“/ i da će pronalaženje srodnih duša biti muka.
: Žvaće čačkalicu.

Ipak, verujem u njega i nadam se da će otkriti ekipu uz čiju će pomoć ismejati svaki bogougodni primitivizam i okrenuti ustaljena pravila na tumbe, mnogo pre i sama stignem gore. Da i ja jednom dođem na gotov skandal.




Photo credit: Thinkstock


Нема коментара:

Постави коментар